Aktualizacja oprogramowania eBOX M15

Szanowni Państwo,
pragniemy poinformować, iż w dniu 10 stycznia 2018 r. na wszystkie dekodery eBOX M15 udostępniona zostanie aktualizacja oprogramowania
(o numerze 2.6.7). Będzie ona zawierała następujące funkcjonalności i ulepszenia:

  • series recording – nagrywanie serii (możliwość zaplanowania nagrywania wszystkich odcinków danego serialu (dekoder wyszukuje ich na wszystkich kanałach – jeżeli pozycja jest dostępna na więcej niż jednej stacji)
  • inteligentne listy kanałowe – listy kanałowe, które dekoder sam stworzy za nas – na podstawie naszych preferencji (jak długo i jak często oglądamy konkretny kanał)
  • listy kanałów tematycznych – każdy użytkownik będzie mógł za pomocą zielonego przycisku przełączać się między kanałami ułożonymi tematycznie
  • TV GO – zastępca aplikacji eGO, oglądaj naszą telewizję na smartfonach i tabletach.

Aplikacja TV GO dostępna jest na systemach Android: Android TV GOoraz iOS: iOS TV GO, a także na stronie internetowej: go.telewizjaswiatlowodowa.pl

Aplikacja w tej chwili umożliwia przeglądanie EPG i oglądanie blisko 30 stacji. Dostępna będzie dla abonentów pakietów SMART, OPTIMUM i PLATINUM

Dostęp do aplikacji TV GO następuje po podpisaniu umowy (w przypadku nowych klientów Telewizji Światłowodowej) lub aneksu do umowy w przypadku obecnych klientów Telewizji Światłowodowej.

Jednocześnie chcemy także przypomnieć, że wraz z tą wersją oprogramowania usługa ePVR (Domowa Nagrywarka) przestanie być dostępna dla abonentów najniższego pakietu dostępnego w naszej ofercie, czyli pakietu MINI oraz pakietu START.

Podsumowując: wszystkie funkcjonalności dostępne na dekoderach eBOX Telewizji Światłowodowej:

  • ePVR – Domowa Nagrywarka
  • Catchup TV – Oglądanie Wstecz
  • Start Over – Oglądanie od Początku
  • Timeshift – Pauzowanie
  • Series Recording – Nagrywanie Serii

będą dostępne jedynie dla abonentów pakietów SMART, OPTIMUM oraz PLATINUM (oraz pakietu EXTRA HD), w dalszym ciągu usługi pozostają bezpłatne dla abonentów tych pakietów.

UWAGA:
Na chwilę obecną kanały TVN, Polsat oraz TVP nie będą dostępne w ramach usługi Catchup TV oraz dodatkowo kanały TVN nie są dostępne w opcji nagrywania z uwagi na ograniczenia licencyjne narzucone przez w/w nadawców.